شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

پرتوهای لیزر فیوز شده برای آکواریوم مرجانی صخره Epcot کارائیب

در سال 2017 ، ما در رابطه با پروژه بسیار جالبی که آنها برای پارک موضوعی Epcot Walt Disney World انجام می دادند ، با یک مشتری در فلوریدا تماس گرفتیم. این پروژه شامل آکواریوم بزرگ آب نمکی بود که مواد در معرض آب قرار می گرفتند و به این ماده مقاوم در برابر خوردگی احتیاج داشت.


پروفایل ها: فلنج گسترده و پرتوهای سفارشی
جنس: 316 / L استیل ضدزنگ
اعدام: لیزر فیوز
صنعت: ساختمان و ساخت و ساز پارک
مکان: اورلاندو ، فلوریدا
مشتری: DEC Metals
ترشی

آکواریوم صخره مرجانی Epcot کارائیب
پارک تم Epcot والت دیزنی محل برگزاری دومین آکواریوم مخزن آب نمک در جهان است. بزرگترین آکواریوم جورجیا در آتلانتا ، جورجیا است. این آکواریوم ، که به طور رسمی با نام آکواریوم مرجانی صخره های کارائیب نامگذاری شده است ، در منطقه معروف به جهان آینده در Epcot واقع شده است که طبیعت و فناوری در کنار هم قرار گرفته اند. بسیاری از مردم این منطقه را به عنوان دریای زنده می شناسند اما بعد از فیلم دیزنی با نام Finding Nemo به عنوان Seas with Nemo & Friends شناخته می شود.

این آکواریوم خود مخزن مختلفی را تشکیل می دهد که در کل 5.7 میلیون گالن آب جمع می شوند. مخزن اصلی 200 فوت تا 27 فوت عمق دارد و برای دیوارها شیشه 8 ضخامت دارد. The Sea Base منطقه دیدنی اصلی نمایشگاه است. در اینجا مخازن کوچکتر را مشاهده خواهید کرد که دارای انواع موجودات مانند دریانوردان و مارماهی است که با ماهی های بزرگتر و یا افراد به خوبی مخلوط نمی شوند. یکی دیگر از مخازن خانه مانیات ها هستند که یک گونه محافظت شده هستند. سازه های ضد زنگ برای کمک به زنده ماندن مانیات ها در یک پروژه دروازه ماناته نقش داشته اند. این مخزن بزرگ بیشتر محل زندگی پرطرفدارترین موجودات دریایی مانند دلفین ها ، استیکرها ، کوسه ها ، لاک پشت های دریایی و انواع ماهی های عجیب و غریب است. در کل ، بیش از 4000 موجود و بیش از 60 گونه در آکواریوم مرجانی وجود دارد.

پرتو ذوب شده لیزر از استیل ضد زنگ 316 / L برای کار
با وجود انواع موجودات دریایی متنوع در مخازن مختلف ، گاهی اوقات دیزنی نیاز به حمل موارد خاص از تانک های مختلف یا به مناطق پزشکی ، مناطق تغذیه ای و غیره دارد. برای تحقق این امر آنها می خواستند یک سیستم مونوریل را داشته باشند که بتواند در برابر نمک بایستد - عناصر آب ساخته شده و با موادی ساخته شده اند که به اندازه کافی قوی هستند تا موجودات بزرگتر را حمل کنند.

مشتری ما ، DEC Metals در ساخت مونوریل مشارکت داشت و آنها را برای برخی از تیرهای درجه 12 اینچ 316 / L بزرگتر ، هر دو استاندارد و اندازه سفارشی به ما معرفی کردند. ما توانستیم در بخش های 20 فوت دو عدد از این اندازه پرتوها را از بورس کالا تهیه کنیم و پرتوی سفارشی 12 اینچی را فقط در عرض چند هفته برای تحقق برنامه پروژه تولید کنیم. درمجموع ، ما 30،000 پوند پرتوی از جنس استنلس استیل با لیزر را برای سیستم مونوریل به DEC ارسال کردیم.

طراحی با ضد زنگ؛ یک "موضوع" جدید
این پروژه فقط یک نمونه از چگونگی حضور Stainless Structurals در طراحی پارک و پروژه های ساختمانی در سراسر آمریکای شمالی است. برخی از این موارد شامل کار برای دیزنی اورلاندو ، دیزنی آناهیم ، SeaWorld Orlando و SeaWorld San Diego است. طرح های این پارک های پرماجرا همیشه بی نظیر و الهام بخش است. امکان استفاده از فرم های سازه ای یا استیل ضد زنگ در عناصر خاص می تواند به مهندسان و معماران کمک کند تا برای یک موضوع خاص طراحی کنند. حتی یک محیط بسیار خورنده مانند یک موضوع آکواریوم نمکی در آب امکان پذیر است. وقتی به این محیط های خورنده فکر می کنید ، هیچ ماده ای بهتر از فلز ضدزنگ برای طراحی وجود ندارد. ما می توانیم در بسیاری از آلیاژهای ضد زنگ مختلف مانند 304 / L ، 316 / L و ضد زنگ Duplex شکلاتی تولید کنیم. راهنماهای طراحی و خصوصیات بخش ها نیز موجود است. اجازه دهید ما را در مورد ماجرای طراحی بعدی خود یاری کنیم امروز برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۶:۴۷ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.