شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

تقدیر از تقسیم و ایمنی در هفته های ملی تولید

هفته ملی تولید 2016 (NMW) ، که امسال از 11 تا 13 مه در سیدنی برگزار می شود ، بزرگترین و طولانی ترین رویداد صنعت تولید استرالیا است. امسال ، NMW نمایشگاهی جامع از نوآوری های تولیدی ، اطلاعات و الهام بخش را ارائه می دهد ، با کنفرانس چاپ و چاپ داخل Inside 3D و همچنین اولین کنفرانس و نمایشگاه ایمنی همزمان خواهد بود.

به دنبال موفقیت هفته ملی تولید در سال 2014 ، رویداد برتر تجاری تولید استرالیا با برنامه بی نظیر خود از برنامه های آموزش رایگان و شبکه سازی به سیدنی باز خواهد گشت. NMW 2016 دو سمینار مجانی رایگان برای حضور ، از جمله موضوعات تحقیق و توسعه و دیجیتال را به نمایش می گذارد.

علیرغم کاهش مداوم در تولید استرالیا ، آخرین آمارها حاکی از افزایش هشت ماهه متوالی است. با رسیدن صنعت به نقطه قوت خود در این دهه ، هیجان برای هفته ملی تولید امسال افزایش می یابد.

هفته ملی تولید 2016 صدها محصول و خدمات از سراسر جهان را به نمایش می گذارد ، در بیش از دوازده سون محصول با تمرکز بر قابلیت های نوآورانه در فن آوری جوشکاری ، اتوماسیون و روباتیک ، intralogistics ، مواد پیشرفته و موارد دیگر.

همراه با برنامه نمایشی قابل توجه ، NMW همچنین یک سری سمینار معتبر را ارائه می دهد ، که در آن رهبران صنعت ایده ها و فرصت های جدید مربوط به ایده های فرصت های تولید و ایده های نوآوری در استرالیا را به اشتراک می گذارند.

در میان بلندگوهای مشهور ، دکتر کیت مک لین ، مدیر پرچمدار ساخت CSIRO حضور خواهد داشت. دکتر کیت مک لین روش هایی را که تولید کنندگان استرالیا تحقیق CSIRO را برای کمک به آنها در هدف قرار دادن بازارهای طاقچه با ارزش بالا ارائه می دهند ، خلاصه می کند. CSIRO آماده است تا با مشاغل بیشتری همکاری کند تا محصولات جدید ، فرآیندها و موادی را تولید کند که می تواند به مشاغل تولید محلی تبدیل شود.

NMW 2016 همچنین با توجه به موقعیت مکانی مشترک خود با اولین کنفرانس ایمنی و نمایشگاه ، رویداد ایمنی در محل کار استرالیا ، و همچنین کنفرانس چاپ و چاپ در داخل 3D ، بزرگترین رویداد چاپ 3D در جهان ، بر فرصتهای ظهور متمرکز خواهد شد. در چاپ سه بعدی ، نگاه شخصی به چگونگی چاپ سه بعدی در مهندسی مشاغل محلی به محصولات جدید به سرعت و نوآوری کمک می کند.
از طلوع کامپیوتر از ساخت دیجیتال در پشت صحنه استفاده شده است. کارخانجات اولیه کنترل شده عددی (ماشین آلات NC) که از نوار پانچ استفاده می کردند برای کامپیوترهای آنالوگ و دیجیتالی سازگار شدند و ماشینهای فرز کنترل کنترلی عددی رایانه (ماشینهای CNC) را ایجاد کردند.


این فناوری از دهه 50 بسیار پیشرفت کرده است و اکنون شاهد هستیم که ساخت دیجیتال به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها در تولید طراحی ظهور می یابد. سهولت دسترسی به فناوری ، تأمین کنندگان و نرم افزارهای طراحی به معماران و طراحان داخلی این امکان را داده است تا این فناوری را از صمیم قلب در آغوش بگیرند.

در معماری استفاده کنید
ساختمانها اکنون باید هیجان انگیز تر باشند در حالی که تا حد ممکن از هزینه های مقرون به صرفه در توسعه های بزرگ باقی مانده باشند. غالباً معماران عنصری از ویژگی های بزرگ مانند دیوارهای خمیده یا صفحه نمایش های طرح دار طراحی می کنند. اگر این ویژگی ها از جنس فولاد ایجاد شده باشند ، هنگام انجام کار با دست بسیار فشرده می شوند. فرآیندهای ساخت دیجیتالی ، مانند برش لیزر یا برش پلاسما ، به طراحان این امکان را می دهد تا الگوهای یا پروفایل های بسیار پیچیده خود را با سهولت درک کنند.

برش فولادی اغلب برای صفحه نمایش استفاده می شود ، که معمولاً به عنوان سایه بان استفاده می شوند. صفحه نمایش اجازه می دهد تا نور کمی وارد ساختمان شود در حالی که میزان گرمای ورودی به ساختمان را بسیار کاهش می دهد. صفحه نمایش های فولادی اکنون به عنوان یک ویژگی طراحی کلیدی مورد استفاده قرار می گیرند. معماران به جای داشتن یک الگوی ساده ، می توانند از انعطاف پذیری برش لیزر یا برش پلاسما استفاده کنند تا بسیاری از صفحه نمایش های منحصر به فرد را ایجاد کنند که یک تصویر بزرگتر را تشکیل می دهند.

در طراحی داخلی استفاده کنید
طراحان داخلی همیشه به دنبال محصولات جالب هستند. برخی از معاصر ترین محصولات طراحی داخلی ، چراغ های دارای ویژگی های دیجیتالی هستند. استیل برش لیزری ، که برای سرپوش گذاشتن به چراغ های دیواری کم استفاده می شود ، می تواند سایه های زیبایی را بر روی دیوارها و سقف ها ببندد. تولید کنندگان و طراحان لوسترهای معاصر غالباً از فرآیندهای تاشو و برش فلز برای ایجاد اشکال جالب و جذاب استفاده می کنند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۵:۲۵ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.