شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

شاخص اصلی بورس فولاد

مادرید ، 24 ژوئیه (EFE) .- شاخص بورس فولاد اصلی بورس اوراق بهادار اسپانیا ، IBEX 35 ، امروز 0.48٪ افزایش یافته و به 9،770 امتیاز تشویق شده توسط فولاد و بخصوص توسط بانکها ، در روز افزایش شدید در بازارهای بین المللی که از انتشار نتایج تجاری استقبال می کنند.

با توجه به حق بیمه اسپانیایی در 97 نقطه پایه ، یورو به قیمت 1،169 دلار و بشکه بشکه ای برنت با 73.9 دلار بورس فولاد  ، IBEX 35 47 واحد افزوده است و تا 9،773.10 امتیاز رسیده و تلفات سالانه را به 2.7 کاهش می دهد. ٪

از آنجا که میلان 1.25٪ افزایش یافته است ، پارک های اصلی اروپا با دستاوردهای بالاتر از IBEX تشویق شده توسط چهره های تجاری به پایان رسید. فرانکفورت ، 1.12٪؛ پاریس ، 1.04٪ و لندن ، 0.7٪.

پس از بورس فولاد  اطلاع از این خبر که چین و برزیل روابط تجاری خود را تقویت می کنند و این که دولت طرحی را برای تحریک تقاضای ملی انجام داده است ، پیشرو در آسیا بوده و شاخص CSI 300 از چین 1.59٪ پیشرفت کرده است. ؛ هنگ کنگ Hang Seng 1.44٪ و Tokyo Nikkei 0.51٪ افزایش یافته است.

به نظر می رسد که بازارهای آسیا می خواهند از جنگ تجاری فاصله بگیرند و به دنبال انواع دیگری از محرک ها برای معکوس کردن روند منفی هستند و به همین شیوه اروپا عمل می کند که این هفته نتایج کسب و کار را تصاحب کند تا یک بورس فولاد  لحظه کندتر از موضوع تعرفه کند شود ، کارشناسان موافق هستند.

آنها افزودند ، زیرا رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ تعرفه های خودروهای اتحادیه اروپا را تهدید کرده است ، هرچند که وی ملاقات با رئیس کمیسیون اروپا ، ژان- کلود یونکر و کمیسر تجارت اروپا ، سیسیلیا مالمستروم.

رهبران اروپایی با بسته پیشنهادی خاص همراه نیستند ، اگرچه اگر واشنگتن تعرفه های مخوف را برای خودروهای اروپایی اعمال کند ، لیست بورس فولاد مجازات های مربوط به محصولات آمریکایی را در اختیار دارند.

IBEX 35 جلسه را با افزایش بالاتر از 0.6٪ شروع کرد و 9،800 نقطه را لمس کرد ، هدفی که قبل از ظهر رسیده و پس از افتتاح صعودی وال استریت ، آن را حفظ کرد ، اگرچه اندکی قبل از بسته شدن از دست داد.

بیشترین افزایش در انتخابی بورس فولاد مربوط به ArcelorMittal بوده است که در بهترین جلسه از اواسط اکتبر سال 2017 5.4٪ بوده است. ایندرا ، 4.62٪ ، بعد از بهبود توصیه ها ، و Acerinox ، 3.46٪.

جدا از فولاد (! FMDC.212) ، IBEX بزرگترین حمایت از بانکداری است: بانکو سانتاندر 1.7٪ افزایش یافته است. BBVA ، 2.16٪؛ CaixaBank ، 2.92٪؛ Bankia ، 2.6٪؛ بانکو سوادل ، 1.17٪ و بانکانتر ، 1.32٪.

در طرف از دست دادن ، Cellnex 2.68٪ و Meliá 2.54٪ باقی مانده است.

شرکت های برق و انرژی با ضرر بسته اند: Red Eleccta با 2.08٪ کاهش یافته است. گاز طبیعی ، 1.11٪؛ Endesa ، 1.05٪ در همان روز اعلام کرد که سود آن در نیمه اول 15٪ و بدهی مالی حدود 20٪ از پایان سال افزایش یافته است. Iberdrola ، 0.95٪ و Repsol ، 0.06٪.

از بقیه ارزشهای عالی ، Inditex 1.16٪ و Telefónica 0.05٪ کاهش یافته است.
یونسید از اقدامات انجام شده توسط EC برای محافظت از فولاد اروپا پشتیبانی می کند
مادرید ، 19 ژوئیه (EFE) .- براساس بیانیه ای ، شرکت فولاد یونسید امروز اقدامات حفاظتی برای صنعت فولاد اروپا را منتشر کرده است که توسط کمیسیون اروپا (EC) منتشر شده و امروز به مرحله اجرا در آمده است تا از بهمن واردات جلوگیری شود.

اقدامات حفاظتی برای محصولات فولادی ، از جمله لوله و سیم ، به دنبال اطمینان از تداوم عرضه در بازار اروپا و جلوگیری از "سیل غیرمجاز واردات" است که عدم تعادل بازار محصولات فولادی.

این اقدامات برای جلوگیری از انحراف از ترافیک تجاری در نتیجه تصمیم ایالات متحده مبنی بر بستن بازار خود برای واردات تقریبا در سراسر جهان در نظر گرفته شده است.

تصمیم EC اجازه می دهد که متوسط ​​جریان واردات سه سال گذشته بدون وظیفه حفظ شود و دربورس فولاد  صورت تجاوز از سهمیه های اختصاص یافته ، تعرفه 25٪ تعیین می شود که برای حداکثر مدت زمان 200 روز بطور موقت اجرا می شود. .

محصولات آسیب دیده به 23 دسته تقسیم می شوند ، اگرچه تحقیقات برای پنج دسته از محصولات دیگر ادامه خواهد یافت ، که ممکن است منجر به اعمال اقدامات قطعی در دوره بعدی شود.

به عقیده یونسید ، بورس فولاد این اقدامات با جلوگیری از صنعت فولاد و محصولات فرآوری شده در اتحادیه اروپا از ایجاد امواج وارداتی رنج می برد که ثبات بازار داخلی فولاد (! FMDC.212) را تحمل می کند و در نتیجه بسته شدن بازار ایالات متحده ، به سمت تغییر مسیر هدایت می شود. اروپا "

علاوه بر این ، آن را در نظر می گیرد که آنها اکثر محصولات فلزی ، لوله و سیم فولادی را پوشش می دهند ، و توضیح داده است که برخی از کشورهای "در حال توسعه" از این اقدامات مستثنی نیستند ، بورس فولاد مشروط بر اینکه واردات آن کشورها برای هر دسته از کشورها انجام شود. محصول از 3٪ تجاوز نمی کند.

مدیر کل یونسید ، آندرس بارسلی ، اطمینان دارد که دوره تحقیق در ماه مارس انجام شود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۶:۲۹ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.