شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

سنگ آهن آتی چین و آتیه های فولادی در حال نابودی آسیاب ها هستند

سنگ آهن آتی چین و آتیه های فولادی در حال نابودی آسیاب ها هستند
 سنگ آهن آهنی فولاد چین ، آتیه های فلزی به عنوان آسیاب سنگ شکن در حال فرو رفتن است
معاملات آتی سنگ آهن چین در اوایل تجارت روز دوشنبه به میزان 3.1٪ سقوط کرد و برای چهارمین جلسه سرد شد زیرا تقاضا در بین تضعیف بخش تولید کاهش یافت. معاملات آتی سنگین معاملات آتی در بورس کالای دالیان ، برای تحویل ژانویه سال 2020 ، با 02.2 درصد کاهش به 594 یوان (84.93 دلار) در هر تن رسید. در ماه اکتبر ، چین بیشترین کاهش در قیمت های تولید کننده را در ماه اکتبر نشان داد ، که با افزایش تقاضا در بخش تولید و گره خوردن از اصطکاک تجاری Sino-US ، کاهش یافت. میلگرد فولادی ساخت و ساز در بورس معاملات آتی شانگهای با 1.3 تن کاهش به 3.368 یوان در هر تن ، کمترین میزان از اواسط اکتبر است. کویل نورد گرم ، مورد استفاده در اتومبیل و لوازم خانگی ، برای تحویل ماه ژانویه ، 1.1٪ به 3318 یوان کاهش یافته است. دارن توه ، دانشمند داده با شرکت تجزیه و تحلیل داده های فولادی و آهن مستقر در سنگاپور Tivlon Technologies ، گفت: "بازار آهن در ضعیف ترین جبهه است زیرا کارخانه های تولید فولاد برای حسابداری مالی در پایان سال تلاش می کنند." براساس داده های جمع آوری شده توسط مشاور MySteel ، موجودی های فولادی در چین در تاریخ 7.7 نوامبر 8.9 میلیون تن بود که پایین ترین سطح از ژوئن 11 است.
سهام کنسانتره سنگ آهن در 186 شرکت معدنی نمونه بردار چین از 25 اکتبر تا 7 نوامبر به 6 ماهه خود 3.85 میلیون تن رسید ، در حالی که رشد مداوم تولید در حالی که اشتهای خود را از کارخانه های فلزی به ویژه شرکت های شمال و شرق چین حفظ می کند. و در همان زمان ، مطابق آخرین انتشار داده Mysteel. در این دوره ، موجودی کنسانتره در این کارگران معدن برای سومین دوره بررسی افزایش یافته است ، هرچند با سرعت کندتر 34000 تن یا 0.9 درصد طی دو هفته ، و بازده کنسانتره روزانه در شرکتهای معدنی مورد بررسی بیشتر با 6500 تن دیگر رشد یافت. روز یا 1.3 1.3 در یک شب
منطقه بالاری در کارناتاکا مکان مورد نظر این کارخانه برای این کارخانه است زیرا این منطقه دارای ذخایر فراوانی از سنگ آهن با درجه بالا ، یک ماده اصلی سازنده فولاد است و محل نگهداری واحدهای فولادی ، آهن اسفنجی و گلوله ای است.
یک سازنده فولاد جهانی در نظر دارد 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند (28،000 روپیه کرور) برای راه اندازی کارخانه در هندوستان و برای گفتگو با دولت کارناتاکا ، آندرا پرادش و گجرات برای پروژه پیشنهادی در حال گفتگو است. این مقام مسئول اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد یک کارخانه فولاد سالانه 4 میلیون تن در سال را در کوتاه مدت راه اندازی کند و به گفته مسئولان ، به تدریج 12 میلیون تن آن را به دست آورد. احداث ظرفیت 1 میلیون تن نیاز به یک میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد.
مقامات گفتند که برنامه های هندوستان بخشی از استراتژی این کشور برای تنوع بخشیدن به کارخانه های فولادی خود در سراسر جهان است ، مقامات گفتند که خواستار ناشناس ماندن هستند زیرا بحث ها در مرحله مقدماتی است. منطقه بالاری در کارناتاکا مکان مورد نظر این کارخانه برای این کارخانه است زیرا این منطقه دارای ذخایر فراوانی از سنگ آهن با درجه بالا ، یک ماده اصلی سازنده فولاد است و محل نگهداری واحدهای فولادی ، آهن اسفنجی و گلوله ای است. گروه JSW دارای یک آسیاب فولادی با ظرفیت 12 MTPA در منطقه است.
جاگادیش ستار ، وزیر صنایع دولتی به ET گفت ، دولت کارناتاکا تمام تلاش خود را برای تسهیل سرمایه گذاری در بخش فولاد انجام می دهد زیرا می تواند هزاران شغل ایجاد کند. وی گفت ، دولت طبق سیاست های صنعتی ایالت ، نیازهای سرمایه گذاران را برآورده می کند.
کارناتاکا صادرات سنگ آهن را ممنوع کرده و سرمایه گذاری را در تسهیلاتی که از سنگ آهن به عنوان ورودی اصلی استفاده می کنند تشویق کرده است. دولت ایالتی باید نیازهای این شرکت را از نظر زمین ، آب و کمک به تامین سنگ آهن تأمین کند.
در حالی که گفته می شود این غول استیل علاقه مند به سرمایه گذاری پیشنهادی خود است ، پروژه های ArcelorMittal ، بزرگترین تولید کننده جهان و Uttam Galva (Brahmani Steel) پس از اختصاص زمین در منطقه Ballari به آنها پیشرفت نکردند.
سازنده فولاد جهانی در حال ارزیابی مناطق بالقوه در گجرات و آندرا پرادش است. سازندگان فولاد ترجیح می دهند کارخانه های خود را در نزدیکی بنادر دریا یا معادن سنگ آهن راه اندازی کنند. نزدیکی به بنادر به واردات سنگ آهن و صادرات محصولات نهایی کمک می کند.
کارشناسان صنعت تقاضای محلی برای سنگ آهن در منطقه بالاری را در حدود 32 MTPA نشان می دهند. دیوان عالی کشور تولید خود را در 28 MTPA در سال 2014 مهیا کرد ، و NMDC نیمی از تولید را به خود اختصاص داد. راه‌اندازی کارخانه جدید فولاد در منطقه فقط درصورتی امکان‌پذیر است که تولید سنگ آهن افزایش یابد یا مواد اولیه وارد شود.
همچنین ممکن است بستگی به نحوه کارناتاکا با درخواست JSW Steel برای ثبت زمین در Sandur taluk منطقه داشته باشد. دولت هنوز تصمیمی درمورد اقدام به فروش زمین نمی گیرد. وزیر امور خارجه BS Yediyurappa علیه رژیم بدون کنترول فولاد تحت کنترل سججان جیندال کمپین کرده بود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۴:۲۷ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.