شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

مودی برای ارتقاء رتبه بندی تاتا استیل ، بازوی انگلیس

مودی برای ارتقاء رتبه بندی تاتا استیل ، بازوی انگلیس
30 ژوئیه 2014 فولاد تاتا فولاد ، فیلیپ ل لاتر ، سرویس سرمایه گذاران مودی ، شرکت ، فولاد تاتا ، رتبه بندی اعتبار
به دنبال فروش موفقیت آمیز بدهی های بی ارزش به ارزش 1.5 میلیارد دلار در هفته گذشته ، سرویس سرمایه گذاران مودی امروز اعلام کردند که رتبه خانوادگی شرکت تاتا استیل از Ba3 و گروه خانوادگی شرکت B بازوی B3 را برای بررسی به روزرسانی کرده است.

آژانس رتبه بندی بین المللی همچنین اعلام کرده است که رتبه های دیگر گروه مانند احتمال تاتا استیل انگلیس را در رتبه بندی پیش فرض B3-PD و امتیاز B3 / LGD 3 (49 درصد) از تسهیلات وام مدت خود ارتقا می بخشد.
 در این یادداشت گفته شده است که با انتشار اوراق قرضه 1.5 میلیارد دلاری توسط ABJA Investment ، ضمانت شده توسط Tata Steel و پیشرفت سریع در مورد تأمین مجدد تعهدات ارشد واحد انگلیس ، پیشرفت اوراق بهادار انجام شده است.

این یادداشت ، که از سنگاپور صادر شده است ، توسط معاون اقتصادی مودی برای گروه مالی شرکت ها ، آلن گرین و مدیر عامل آن ، فیلیپ ل لاتر تهیه شده است.

آژانس رتبه بندی گفت: "در پشت بهبود احساسات در اروپا و هند ، تاتا استیل توانسته است پیشرفت سریع در پالایش مالی دارایی های اروپایی خود داشته و به طور فرصت طلبانه به بازارهای جهانی ضربه بزند تا در بودجه ارزانتر برای این گروه قفل شود."

این بررسی به ارزیابی شرایط و ضوابط پالایش مالی و پیامدهای آن برای پیوندهای بین تاتا استیل انگلیس و والدین آن ، و همچنین پروفایل های عملیاتی هر دو بازوی انگلیس و تاتا استیل ، گرین و لوتار می پردازد.

آنها خاطرنشان کردند که بازوی انگلستان مشخصات هزینه‌های گیاهان خود را بهبود بخشیده و با وجود بهبودی شکننده تقاضای اروپا ، پنج چهارم متوالی Ebitda مثبت ایجاد کرده است.

با این حال ، این آژانس هشدار داده است که اگرچه انتظار دارد تاتا استیل انگلیس Ebitda را در FY15 مثبت نگه داشته و Ebitda در هر تن را 40 دلار در هر تن کاهش دهد و اعتماد خود را به حمایت نقدی از والدینش کاهش دهد ، هنوز مشخص نیست که چگونه می تواند به طور پایدار به بازگشت جریان نقدی مثبت و بازپرداخت بدهی. این گروه به طور کلی نزدیک به 75،000 روپیه بدهی دارد.

گرین گفت: "امتیاز Ba3 Tata Steel توسط عملکرد ضعیف تاتا استیل انگلیس در سالهای اخیر حفظ شده است. با توجه به اینکه بازوی انگلیس اکنون از نظر عملیاتی و اقتصادی از نظر اقتصادی بهتر است ، قدرت والدین بهتر می تواند به نفع گروه باشد." تحلیلگر اصلی تاتا استیل است.

تاتا استیل ، به طور مستقل ، به طور مداوم یکی از سودآورترین شرکت های فولادی در سطح جهان بوده است. با وجود قدرت ، شرایط وام بازوی فعلی انگلیس باعث ایجاد چالش برای این گروه در سپتامبر 2015 شد ، اما سازنده رتبه بندی جهانی گفت: مصرف فولاد هندوستان سریعتر از تولید در حال رشد است.
30 ژوئیه 2014 فولاد سود و جوان ، مصرف فولاد ، تولید فولاد ، تولید فولاد هند ، تقاضای فولاد ، صادرات سنگ آهن
با افزایش تمرکز دولت بر بخش های زیربنایی و مسکن ، احتمالاً تقاضای فولاد هند سریع تر از تولید رشد می کند. در حالی که تولید فولاد به دلیل کمبود مواد اولیه - سنگ آهن و زغال سنگ - همچنان با فشار شدید روبرو بوده است ، مصرف آن به صورت پایدار رشد خواهد کرد.

شرکت مشاور جهانی Earnst & Young در مطالعه اخیر خود اظهار داشته است که مصرف فولاد هند در تقویم سال 2014 بیش از 5 درصد رشد داشته و به 83 میلیون تن در مقایسه با 79 میلیون تن کشور مصرفی در سال گذشته خواهد رسید. در مقابل ، با این وجود ، تولید فولاد در هند در مقایسه با 81 میلیون تن در سال گذشته ، تا حدودی 3٪ تا 84 میلیون تن در سال تقویم فعلی رشد خواهد کرد.

این پیش بینی از نظر اعلام اخیر حزب بهاراتیا جانتا (BJP) به رهبری دولت اتحاد دموکراتیک دموکراتیک (NDA) منجر شد که تمرکز بیشتری بر بخش های زیربنایی و مسکن نشان داد. بلافاصله پس از اعلام ، شرکت های بزرگ 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری در پروژه های مسکن بودجه اعلام کردند.

تولید فولاد در هند به دلیل بسته شدن معادن سنگ آهن در ایالات اصلی تولید از جمله کارناتاکا ، گوا و ادیشا با کمبود مواد اولیه مواجه است. وزیر صنعت اتحادیه فولاد ، نارندرا سینگ تامار ، با بیان اینکه به مناسبت انتشار استیل ورلد ، انتشارات مستقر در شهر B2B توسط انتشارات رسانه ای Chandekar منتشر شده است ، گفت: تولید سنگ آهن کافی در کشور برای تأمین نیاز داخلی وجود دارد و سازندگان فولاد نیستند. با هرگونه کمبود ورودی کلید مواجه هستید. "

در این نسخه 20 سال از انتشارات Steelworld اختصاص داده شده است که به بخش سنگ آهن و بخش فولاد اختصاص یافته است. آنانت گیت ، وزیر اتحادیه صنایع سنگین نیز این مناسبت را ابراز کرد. Geete گفت: "اطلاعات مربوط به بخش فولاد برای صنایع سنگین از اهمیت حیاتی برخوردار است. Steelworld با تهیه این اطلاعات برای 20 سال گذشته خدمات بسیار خوبی را انجام می دهد."

با افزایش افزایش مصرف فولاد ، احتمالاً مازاد موجودی فولاد در سال جاری 50٪ به 1 میلیون تن کاهش می یابد و در مقایسه با 2 میلیون تن در سال گذشته کاهش می یابد.

اطلاعات جمع آوری شده توسط کمیته کارخانه مشترک (JPC) نشان داد که رشد مصرف فولاد هند در طول آوریل - دسامبر 2013 در حد 0.5٪ خاموش ماند ، اما ص


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۳:۳۱ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.