شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

صنعت فولاد آسیا

موسسه رتبه بندی روز گذشته اعلام کرد که مودی چشم انداز خود انواع پروفیل آلومینیوم  را برای صنعت فولاد آسیا به "پایدار" از "منفی" تنظیم کرده است ، و این نشان دهنده انتظارات مثبت این صنعت در طی 12 ماه آینده است.

این آژانس اعلام کرده است که اگر متوسط ​​سودآوری سازندگان بزرگ ذوب آهن آسیا 15 درصد نسبت به سال آینده صعود کند ، چشم انداز را به «مثبت» تغییر می دهد.

مودی در بیانیه ای گفت: "ما معتقدیم که سودآوری تولیدکنندگان فولادهای آسیایی در اوایل امسال انواع پروفیل آلومینیوم کاهش یافته است و نسبت به سال دیگر در 12 ماه آینده افزایش می یابد." "این پیشرفت با پیشرفت تقاضا پیش می رود که ظرفیت خالص در چین افزایش می یابد و نرخ بهره بالاتر را رها می کند ، و همچنان که هزینه های مواد اولیه رو به کاهش است."

اظهارات این آژانس در حالی صورت گرفت که کارخانه های فولاد در منطقه به تدریج تولید خود را در حالی افزایش دادند که قیمت محصولات عمده فولاد از اواسط ماه گذشته 2 درصد  انواع پروفیل آلومینیوم کاهش یافته است ، در حالی که قیمت سنگ آهن در حدود 95 دلار در هر تن با نسبتاً پایدار مانده است.

کارشناسان صنعت می گویند که احتمالاً روند این روند تا این سه ماه و بعد ادامه خواهد یافت ، زیرا عرضه جهانی فولاد در مقایسه با تقاضا نسبتاً فراوان باقی مانده است. با این حال ، آنها می گویند عزم دولت چین برای تقویت مشکلات بیش از حد بازار این کشور می تواند کارت وحشی سال آینده باشد.

در این بیانیه ، مودی گفته است که احتمالاً ظرفیت تولید فولاد چین امسال و سال آینده صاف خواهد بود ، عمدتا به دلیل کندتر شدن ظرفیت جدید توسط کارخانه های فولادی و تلاش پکن برای تسریع در علفهای انواع پروفیل آلومینیوم هرز از ظرفیت ناکارآمد و بازنشستگی آسیاب های قدیمی.

این گفت: "این مهمترین عامل اصلی پیش بینی افزایش بهره برداری از ظرفیت و سودآوری خواهد بود."

براساس آخرین پیش بینی آژانس ، با توجه به کند شدن رشد اقتصادی و تضعیف شتاب در سرمایه گذاری دارایی های ثابت و ساخت مسکن ، قرار است رشد تقاضای فولاد در چین طی 12 ماه آینده به حدود 3 درصد در حدود 12 درصد در آینده کاهش یابد.

مودی گفت: این سطح آهسته تر از رشد تقاضا از رشد ظرفیت پیش بینی شده در چین طی 12 ماه آینده پیشی می گیرد. در نتیجه ، شرکت های معتبر فولادی تحت پوشش خود - از جمله گروه Baosteel Group Corp (寶鋼) ، Nippon & Sumitomo Metal Corp ، JFE Holdings Inc ، Hyuandai Steel Co و Tata Steel Ltd - می بینند که میانگین EBITDA آنها در هر تن اندکی افزایش می یابد. 12 ماه اضافه شده است.

EBITDA مخفف سود قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک است ، که سنجش بهتری برای سودآوری کارخانه های بزرگ فولاد است.

با این وجود ، سودآوری سازنده فولاد کره جنوبی با نام POSCO به دلیل قدرت برنده در برابر دلار آمریکا تشدید می شود ، این امر باعث افزایش رقابت در آسیاب انواع پروفیل آلومینیوم های فولادی چین به دلیل ثبات نسبی یوان می شود. سرویس سرمایه گذاری مودی گفت: امروز سیاست های جدید هزینه های زیرساخت دولت اعمال شده است

"بودجه افتتاحیه دولت جدید هند که در تاریخ 10 ژوئیه اعلام شد شامل تعدادی از پیشنهادات بود که ما آن را اعتبار مثبت برای سازندگان فولاد هند می دانیم. به ویژه ، ما انتظار داریم که بعد از اتمام سیاست های هزینه های زیرساخت دولت ، مصرف فولاد در هند انتخاب شود. " آن گفت.

مصرف فولاد هند فقط در f f 2013 2013 مالی 2013-14 با 0.6 درصد رشد ، کمترین میزان آن در چهار سال ، به 73.93 میلیون تن (MT) است که عمدتا تحت تأثیر کندتر اقتصاد داخلی و واردات کمتر قرار دارد.

مصرف بالاتر به نفع تجارت هند تاتا استیل است که ظرفیت فولاد خود را افزایش می دهد. به گفته وی ، اولین فروش فولاد از کارخانه جدید تاتا استیل در ادیشا در بهار سال 2015 آغاز به کار خواهد کرد ، که 30 درصد ظرفیت بیشتری را به عملیات بسیار سودآور آن می افزاید.

سرویس سرمایه گذاری مودی گفت: "اگرچه ما انتظار نداریم EBITDA شرکت در هر تن بهبود یابد ، ما انتظار داریم محموله های اضافی سودآوری کلی گروه را افزایش دهد."

این آژانس همچنین تجدید نظر کرده است که چشم انداز خود در مورد صنعت فولاد آسیا از منفی ثابت است.

جیمینگ زو ، معاون معاون رئیس جمهور و تحلیلگر گفت: "چشم انداز بهبود یافته انواع پروفیل آلومینیوم عمدتا نشان دهنده انتظار ما از سودآوری تولید کنندگان فولادهای آسیا نسبت به سال گذشته در 12 ماه آینده است."

این پیشرفت عمدتا با رشد سریعتر تقاضا نسبت به افزایش ظرفیت خالص در چین صورت می گیرد ، که منجر به نرخ بهره بالاتر خواهد شد.

مودی انتظار انواع پروفیل آلومینیوم  دارد که رشد تقاضای فولاد در چین طی 12 ماه آینده از حدود 9 درصد در سال 2013 به حدود 3 درصد کند شود زیرا رشد تولید ناخالص داخلی ، سرمایه گذاری دارایی های ثابت و ساخت و ساز مسکن کند خواهد شد. یک روز پس از به طور موثر مسئولیت فولاد بوشان ، وام دهندگان پانچ دیگری تحویل داده اند. کنسرسیوم بانکداران ، که روز دوشنبه در دهلی نو برگزار شد ، از سازنده فولاد مشکل خواسته است تا برخی از دارایی های مهم خود را بفروشد و اجاره بدهد تا بدهی های خود را کاهش دهد ، زیرا وام گیرنده در یافتن عدالت از بازار مشکل دارد.

این بخشی از نقشه راه است که توسط SBI Caps ، بازوی انواع پروفیل آلومینیوم بانکی بازرگان بانک دولتی هند تهیه شده است


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۱:۲۰ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.