شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

صنعت فولاد از تخصیص مین در دولت کارناتاکا چشمگیر است

صنعت فولاد از تخصیص مین در دولت کارناتاکا چشمگیر است

شمارش معکوس برای روشن شدن کوره انفجار در کارخانه فولاد IISCO (ISP) شرکت فولاد هند هند با مسئولیت محدود (SAIL) آغاز شده است و امیدواری برای بهره برداری از کارخانه فولاد سالانه 2.5 میلیون تن در سال ، که با محاکمات و چالش های بیشماری روبرو شده است ، افزایش یافته است. از زمان تصور آن در سال 2006.
 

اگرچه به عنوان یک پروژه گسترش نامگذاری شده است ، اما در واقع یک کارخانه گرینفیلد است ، که در 953 هکتار در Burnpur تقریباً در مجاورت مکان هایی که ذوب آهن از طریق حالت کوره انفجار آغاز شده است در 1922 آغاز شده است.

تاریخ اولیه IISCO تاریخ توسعه آهن و فولاد در هند است.

بعد از تحمل تاخیر در حدود چهار سال که به دلایل زیادی خارج از کنترل آن (مانند یافتن تن تخته سنگهای فولادی در خاک) ایجاد شده است ، ISP ، که در سال 2005 با SAIL ادغام شده بود ، وارد مرحله پیش بینی می شود.
188،000 پروژه Cr

در پارلمان صنعت ، به عنوان "شروع اولیه کار به صورت یکپارچه کارخانه فولاد" شناخته می شود. این کار با روندی به نام چوب شروع شده است که از روز دوشنبه آغاز شد. این کار روشنایی کوره انفجار است که قرار است در تاریخ 25 نوامبر برگزار شود. این پروژه که هم اکنون هزینه آن در حدود 18 میلیون روپیه برآورد شده است ، شامل 32 بسته اصلی و 47 بسته کمکی با تقریباً تمام اسامی مهم است. در فولاد و کارهای عمرانی جهانی که مشغول کار هستند.

ایشوار چاندرا ساوه ، مدیر اجرایی ، گفت: "تقریباً 25 درصد تأخیرها به دلیل افزایش 300 درصدی کار شمع ، ضروری است با" کشف "سرباره ها و تخته سنگهای فلزی در زیر خاک باشد." کارهای اضافی خاکی همچنین مشکلاتی را در جابجایی تجهیزات سنگین ایجاد کرده و همین امر باعث تاخیر شده است.

با این وجود ، در صورت وجود چالش ، نوآوری هایی نیز وجود دارد که اجازه می دهد برخی از کارخانه های آماده تولید را آغاز کنند و تولید را برای واحدهای خواهر تأمین کنند.

اگرچه بیشتر زمین با IISCO بود ، اما به نظر نمی رسید که این پروژه از مشکلات زمین نیز صرفه جویی شود. به دست آوردن 300 هکتار مورد نیاز برای حرکت مواد باعث ایجاد تنش در حین حرکت یک خدای یک دهکده شد. تمام آنچه اکنون ممکن است برای آیندگان برای یادگیری دروس در مدیریت پروژه حفظ شود.

همچنین برای اجرای کارخانه جدید اقدام به استخدام نیرو کرده است. بنا بر گزارش ها ، این برنامه با برنامه ریزی برای راه اندازی واحد دیگری که هم اکنون واحد اصلی در آن مستقر است پیش می رود. صنعت فولاد در کارناتاکا از دولت ایالتی انتقاد کرده است که به پیشنهاد تخصیص یک معدن سنگ آهن اولیه در بلاری به یک معدنکار تجاری ، MSPL ، نادیده گرفته است. رضایت شرکتهای فولادی که بیش از 80،000 پوند کرور در ایالت سرمایه گذاری کرده اند.

وزارت معادن و زمین شناسی دولت ایالتی در 5 نوامبر تخصیص معدن 200 هکتاری به ارزش 20 هزار پوند کرور در بلاری را به شرکت معدن بازرگانی توصیه کرد.

Vinod Nowal ، معاون مدیرعامل و رئیس انجمن تولیدکنندگان آهن و فولاد کارناتاکا گفت: این یک طعنه است که دولت از استفاده همه شرکتهای فولادی چشم پوشی کرده و امتیاز معدن را به نفع MSPL توصیه کرده است. وی افزود: MSPL در حال حاضر اجاره سنگ معدن آهن بیش از 700 هکتار را در ایالت دارد و یکی دیگر از برنامه های این شرکت برای 218 هکتار در انتظار دولت مرکزی است.

نوال در نامه ای به نخست وزیر نارندرا مودی نوشت: صنعت فولاد به شدت مخالف است و خواهان آن است که امتیاز معادن را از طریق مناقصه رقابتی طبق دستورالعمل دیوان عالی به طور شفاف اختصاص دهد.

"ما متوجه نیستیم که چرا دولت مرکزی در هنگام اصلاح قانون MMDA (توسعه معادن و مواد معدنی) برای اجاره راه برای پیشنهاد برای منابع معدنی ، عجله استخراج معادن را با عجله توصیه کرده است."

تصمیم دولت در حالی صورت می گیرد که شرکت های فولادی در کارناتاکا از سال 2011 با کمبود شدید سنگ آهن مواجه شدند پس از فعالیت های گسترده غیرقانونی منجر به ممنوعیت دیوان عالی کشور. در اوایل سال جاری ، دادگاه معادن را در بخش های "A" و "B" بازگرداند.

جالب اینکه ، امتیازات استخراج سنگ آهن که در کشور اختصاص داده شده است یا به شرکت های معدن بازرگان و یا افراد واگذار شده است و صنعت را از امنیت مواد اولیه محروم می کند.

در این نامه آمده است که دولت ایالتی دادرسی همه متقاضیان را برای اجاره معادن در منطقه حددین پاد ، ساندور تالوک در سالهای 2011 تا 2012 و بار دیگر در فوریه امسال انجام داده بود ، اما بیش از 8 ماه هیچ تصمیمی نگرفت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳:۱۲ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.