شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

تولید جهانی فولاد در ماه اکتبر

براساس آمار انجمن جهانی فولاد ، تولید جهانی فولاد در ماه اکتبر برای 65 کشور گزارش دهنده این سازمان 137 میلیون تن است ، بدون تغییر از ارقام مشابه در سال گذشته.

تولید فولاد خام برای چین ، بزرگترین تولیدکننده فولاد خام ، در ماه اکتبر برابر با 67.5 میلیون تن متریک بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.3 درصد کاهش داشته است.

در جای دیگر آسیا ، ژاپن 9.4 میلیون تن فولاد خام در ماه تولید کرد که نسبت به اکتبر 2013 حدود -0.5 درصد کاهش داشته است. کره جنوبی در اکتبر 2014 6.2 میلیون تن فولاد خام تولید کرد که نسبت به اکتبر سال 2013 4.5 درصد افزایش داشته است.

در اتحادیه اروپا ، آلمان در اکتبر سال 2014 3.5 میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که نسبت به اکتبر 2013 با کاهش 5.9 درصدی روبرو شده است. ایتالیا 2.1 میلیون تن فولاد خام تولید کرده است که نسبت به اکتبر سال 2013 حدود 5.4 درصد افت داشته است. فولاد خام فرانسه تولید 1.5 میلیون تن بود که 15.0 درصد افزایش نسبت به اکتبر 2013 داشت. اسپانیا 1.3 میلیون تن فولاد خام تولید کرد که 0.4 درصد نسبت به اکتبر 2013 کاهش یافته است.
تولید فولاد خام ترکیه برای اکتبر 2014 2.7 میلیون تن بود که نسبت به اکتبر 2013 کاهش 11 درصدی داشته است.
در آمریکا ، ایالات متحده 7.3 میلیون تن فولاد خام در اکتبر سال 2014 تولید کرد که نسبت به اکتبر 2013 کاهش 0.7 درصدی داشته است.

تولید فولاد خام برزیل برای اکتبر 2014 معادل 3.1 میلیون تن بود که در اکتبر 2013 2.7 درصد رشد داشته است.
نسبت بهره‌برداری از ظرفیت فولاد خام برای 65 کشور در اکتبر 2014 74.7 درصد بود که نسبت به اکتبر گذشته 2.6 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این ، در مقایسه با ماه گذشته ، میزان بهره برداری 1.4 درصد کاهش یافته است. JSW Steel ، دومین تولید کننده فولاد هند ، که به دنبال رشد از طریق مسیر معدنی است ، احتمالاً پیشنهاد خرید دومین کشور ایتالیا را از دست داده است. سازنده فولاد ، لوچینی. براساس گزارش رویترز ، سازنده فولاد ایتالیایی از دولت خود درخواست اجازه فروش مجتمع Piombino خود را به شرکت خانوادگی الجزایر Cevital را در اختیار خانواده قرار خواهد داد.

لوچینی پیش از این متعلق به Severstal روسیه بود اما در سال 2012 به عنوان ورشکسته اعلام شد و تحت مدیریت ویژه قرار گرفت و در نتیجه بحران مالی 2008-2009 و رقابت سخت از آسیا با کاهش تقاضا مواجه شد. مدیرعامل مشترک سخاگاری رائو از JSW Steel به Business Standard گفت: "تاکنون هیچ ارتباط رسمی توسط ما لوچینی به ما برقرار نشده است."

این شرکت دو پیشنهاد برای دارایی های اصلی خود در Piombino دریافت کرده بود ، یکی از شرکت Cevital و دیگری از JSW Steel به رهبری ساژجان جیندال.

به گزارش رویترز ، پیشنهاد Cevital به دلیل پیش بینی اشتغال کامل در پیومبینو ، تا حدی از طریق کار با بخش کشاورزی ، مواد غذایی و لجستیک ، جذابیت بیشتری داشت.

به گفته این مجموعه پیومبینو حدود 2،000 نفر اشتغال دارد و می تواند 2.5 میلیون تن فولاد در سال تولید کند.

Piombino یکی از اصلی ترین کارخانه های صنعتی در ایتالیا ، دومین تولید کننده بزرگ فولاد در اروپا پس از آلمان است. لوچچینی اظهار داشت رویترز گفت که چه مقدار Cevital برای دارایی های Piombino خود را پیشنهاد داده است ، گفت: ایسار فولاد که یک کارخانه ساخت گلوله های سنگ آهن در سال (mtpa) شش میلیون تن در سال را انجام می دهد ، گفت که انتظار می رود خط لوله دوغاب به تازگی سفارش داده شود. هزینه حمل و نقل پلت با 1200 روپیه در هر تن ، که تا یک پنجم از کل هزینه تولید انجام می شود.

"Firdose Vandrevala ، نایب رئیس اجرایی فولاد ساز در گفت:" ما به دلیل این خط لوله دوغاب ، 1200 روپیه صرفه جویی خواهیم کرد زیرا دیگر به حمل و نقل جاده ای یا ریلی وابسته نیستیم تا جریمه سنگ آهن را به سایت ساخت پلت در Paradip کاهش دهیم. " یک جلسه مطبوعاتی در اینجا

این شرکت اخیراً خط لوله دوغاب به طول 253 کیلومتر را که کارخانه فاضلاب سنگ معدن خود را در دابونا ، در منطقه Keonjhar با واحد گندله سازی خود در Paradip ، دومین کشور طولانی کشور متصل می کند ، به اتمام رسانده است. در سال 2011 ، مجبور شد کار لوله کشی لوله را به دلیل مشکلات پاکسازی جنگل متوقف کند و یک طرح جایگزین را با استفاده از یک مسیر لوله ای متفاوت برای تکمیل پروژه ارسال کرد.

کارخانه Paradip از سال 2012 و با انتقال جریمه سنگ آهن از طریق راه آهن ، گلوله تولید می کند. گلوله ها به تاسیسات فولادی Hazira در گجرات ارسال می شوند.

تولید کنندگان از سنگ آهن پودری برای تولید گلوله استفاده می کنند که می تواند به عنوان جایگزینی برای سنگ آهن به اندازه در فرآیند ساخت فولاد مورد استفاده قرار گیرد. عصار گفت ، هم اکنون در حال مذاکره با شرکت معدن ادیشا (OMC) برای امضای پیمان بلند مدت مواد اولیه برای تأمین جریمه سنگ آهن است.

ما برای کارخانه Paradip ما به 9 میلیون تن جریمه در سال نیاز داریم. اما ما از OMC خواسته ایم تا حداقل 3 میلیون تن در سال از سهام خود را از طریق توافق نامه های تامین طولانی مدت تأمین کند. این درخواست هنوز تسریع نشده است ، "گفت: Rajendra Mittal ، مدیر ارشد اجرایی (مدیر عامل) Essar Steel ، اودوشا. OMC ، متعهد دولت ادیسا ، نزدیک به دو میلیون تن جریمه سنگ آهنی با درجه بالا دارد که به دلیل عدم وجود امکانات اعزام در مکان های مختلف معدنی خود جمع آوری شده است. Essar در نظر دارد یک کمربند نوار نقاله را در منطقه سانداگرا ایجاد کند


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۴:۱۹:۳۴ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.