شمش و بیلت

شمش و بیلت

شمش و بیلت

فولاد: کارخانجات نهایی که در اثر کمبود مواد اولیه در ادیشا آسیب دیده اند

توسعه دهندگان املاک و مستغلات برای تنظیم قیمت های فولاد و سیمان قاطعانه عمل کرده اند و می گویند که کاهش مداوم در قیمت سوخت به معنای کاهش هزینه های آنها نیست.
 

توسعه دهندگان برتر گفتند که در املاک و مستغلات ، هزینه های ورودی بیش از 30 درصد بیش از سه سال گذشته افزایش یافته است و افزود: تقاضای مسکن ضعیف اجازه نمی دهد تا آنها فضای کافی برای انتقال هزینه های افزایش یافته به مشتریان داشته باشند.

کنفدراسیون انجمن توسعه دهندگان املاک و مستغلات هند (Credai) ، بدن ap اوج توسعه دهندگان ، گفت: دولت باید قیمت فولاد و سیمان را درست تنظیم کند.

وی گفت: "با وجود کاهش مصرف ، شاهد افزایش شدید قیمت سیمان و فولاد بود. صنعت ساخت و ساز داخلی با افزایش شدید و مداوم قیمت سیمان ، میله های فولادی ، آجر و سایر مواد ، که بیش از 30 درصد در طی سه سال گذشته افزایش یافته است ، شوخ طبعی است. توسعه شهری کومار.

جین گفت ، هزینه های ورودی نیز به دلیل افزایش هزینه نیروی کار در صنعت ساخت و ساز افزایش یافته است. "علاوه بر این ، نرخ بالای وام نیز به شدت به بخش آسیب رسانده است."

Realtors می گویند که آنها با فشار شدید بر حاشیه ها روبرو شده اند ، زیرا هزینه های سیمان ، فولاد و حمل و نقل کاهش نیافته است.

حاشیه ها حتی 75 درصد از سطح اوج خود را که در جریان رونق املاک 2006-2007 دیده می شود از بین رفته اند. اما اکنون آنها به دلیل افزایش هزینه های ورودی ، هزینه بالاتر سرمایه و هزینه های تأیید بالاتر ، در بین دیگر کاهش یافته اند.

پانکاج کاپور ، مدیر اجرایی شرکت تحقیقاتی املاک غیر کارگزاری مستقر در بمبئی ، لیازس فوراس گفت ، از میانگین 50 درصد ، حاشیه ها نازک شده اند.

راجای تالوار ، مدیر اجرایی DLF ، به Chronicle Financial گفت: "هزینه های ورودی ما تا حد زیادی تحت تأثیر حاشیه ها قرار گرفته است ، زیرا دولت محدودیت هایی را برای استخراج سنگ آهن و زغال سنگ اعمال کرده است."

وی گفت: شرکت های فولاد و سیمان در تلاش هستند تا با افزایش تقاضا ، هزینه های ورودی خود را افزایش دهند. "حاشیه ها به لطف تقاضای کاهش یافته و قیمت های رکود دارایی تحت فشار قرار گرفته اند. در صورت تاخیر در پروژه ، هزینه های تورمی بالاتر حاشیه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. "

تالوار امیدوار است که این سناریو تغییر کند و تقاضا از سال آینده احیای مجدد نرخ بهره وام مسکن در حال کاهش باشد.

Sunil Mantri ، رئیس Mantri Realty ، گفت: مشتریان در حال حاضر از جمله هزینه های خدمات بالاتر ، وظیفه تمبر و هزینه های ثبت نام ، بیشتر هستند ، در حالی که نرخ بهره وام مسکن همچنان بالاست. وی گفت: "همه اینها باعث می شود تا مشتریان از خرید ملک دلگیر شوند و هزینه های ورودی بالا رفته باشد."

مانتری گفت دولت باید مداخله کند و تلاش کند مالیات ها را برای بهبودی زودهنگام بخش کاهش دهد. جین کرید گفت که چشم انداز بهبود یافته است ، زیرا توسعه دهندگان انتظار دارند دولت بدون تاخیر بیشتر اصلاحات ارضی ، مالیاتی اداری و بانکی را انجام دهد.

وی گفت که RBI علیرغم اینکه صنعت به طور عام به تولید ناخالص داخلی این کشور کمک کرده است ، جدا از اینکه نیروی کار و سرمایه شدید باشد ، مدت زیادی است که به توسعه دهندگان املاک می پردازد.

وی خواستار مداخله دولت برای تسهیل بودجه کم هزینه برای صاحبان خانه و همچنین توسعه دهندگان شد.
با توجه به صنایع مگا ، به طور عمده واحدهای فولادی که با کمبود شدید مواد اولیه روبرو هستند ، دولت ادیشا برای تقویت این مشکل با افزایش تولید مواد معدنی اقداماتی را انجام داده است.

پرفولا کومار ملاک ، وزیر فولاد و معادن ادیشا گفت: در حالی که کارخانه های فولاد ناتوانی خود را در استفاده کامل از ظرفیت های نصب شده خود به دلیل کمبود شدید مواد اولیه برجسته کرده اند ، درآمد دولت از بخش معدن کاهش یافته است.

مالیک گفت: "ما در حال انجام اقدامات لازم برای اطمینان از در اختیار داشتن مواد اولیه کافی برای صنایع و برآورده کردن هدف 6/500 روپل درآمد حاصل از استخراج از معادن برای مالی فعلی هستیم که در حال حاضر کمبودی در حدود کرانه های 200 روپیه نشان می دهد."

وزیر امور خارجه با بیان اینکه اوایل این هفته جلساتی را به عنوان بخشی از تلاش ها برای حل مشکل مربوط به مواد اولیه تشکیل داد ، گفت: 33 شرکت فولادی که دولت ایالتی با آنها تفاهم نامه امضا کرده اند ، در حالی که نمایندگان 11 نفر از آنها تشکیل شده اند ، برای بحث و گفتگو برگزار شده اند.
 
وی گفت: "در صورت لزوم می توان جلسه دیگری را برای مرتب کردن مشکل تشکیل داد. ما همچنین می خواهیم این موضوع را با کسانی که در جلسه بررسی اخیر شکست خورده اند ، بحث کنیم." دبیر بخش

وزیر امور خارجه گفت: این شرکت ها مسئله گران بودن سنگ آهن را که از شرکت معدن ادیشا (OMC) خریداری شده از طریق حراج الکترونیکی مطرح شده و در مورد مشکلات حمل و نقل مواد معدنی ذکر کرد.

مالیک گفت که نمایندگان بازیگران صنعت مگا از جمله Jindal Steel & Power Limited (JSPL) ، Essar Steel و Bhusan Steel که در این نشست حضور داشتند ، به دنبال راه حل زودرس برای حل مسئله مواد اولیه بودند.

JSPL برای اجرای Odi خود برای 25 سال آینده حدود 325 میلیون تن سنگ آهن نیاز دارد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵:۲۱ | نویسنده : مانا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.